اقتصاد

آخرین پدیده بیت کوین – چگونه بر ETF و قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد

آخرین پدیده بیت کوین – چگونه بر ETF و قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد

Bijie.com گزارش داد:

    چرا بیت کوین قبل و در افتتاح هر بازار ایالات متحده در حال فروش است؟ بیت کوین و ETF های آن افزایش خواهند یافت.

پدیده اخیر بیت کوین (BTC) در جریان باز شدن بازار ایالات متحده توجه معامله گران و تحلیلگران را به خود جلب کرده است.

Wingcoin قبل و در حین باز شدن بازار ایالات متحده یک فروش پایدار را تجربه کرده است، به طوری که قیمت در ابتدا برای خلاص شدن از شر شورت قبل از کاهش تدریجی برای خلاص شدن از شر طولانی‌ها قبل از وقوع حرکت واقعی بازار افزایش می‌یابد.

این الگو ممکن است توسط عواملی مانند معاملات قبل از بازار، احساسات بازار، پویایی عرضه و تقاضا و رفتار معاملاتی سرمایه گذاران نهادی هدایت شود.

این پدیده تأثیر قابل توجهی بر ETF بیت کوین ایالات متحده داشته است.

بازده تجمعی بیت کوین USD از زمان راه اندازی ETF

از زمان راه‌اندازی این ETFها، بازده دلاری تجمعی بیت‌کوین الگوی منحصربه‌فردی را نشان داده است: زمانی که NYSE باز است کاهش پیدا می‌کند و با بسته شدن NYSE افزایش می‌یابد.

مقدار زیادی از امور مالی سنتی که اکنون در بازار ارزهای دیجیتال دخیل هستند ممکن است به روندی کمک کرده باشد که در آن حرکات قیمت بیت کوین در ساعات بازار بر عملکرد ETF ها تأثیر می گذارد.

ترافیک بیت کوین ETF و حجم معاملات روزانه

ETF بیت کوین دیروز ورودی خالص روزانه 65 میلیون دلاری را ثبت کرد و ششمین روز متوالی ورودی را رقم زد.

این روند رشد در جریان خالص و حجم معاملات روزانه را نشان می‌دهد، با مجموع دارایی‌های خالص اکنون به 551.3 میلیارد دلار می‌رسد.

به عنوان مثال، همانطور که توسط آرشیو بیت کوین در 1.4 میلیارد دلار آمریکا ذکر شده است.

افزایش فعالیت‌های معاملاتی از قیمت بیت‌کوین حمایت کرده و به آن اجازه می‌دهد سطوح کلیدی را مجدداً آزمایش کند، به این معنی که اگر سطوح پایین‌تر در حدود 67000 دلار ایجاد شود، Kingcoin ممکن است با هدف 7 میلیون دلار به روند صعودی خود ادامه دهد.

مقایسه حجم تراکنش

علاوه بر این، حجم تراکنش‌های بیت‌کوین نیز قوی باقی مانده است، با پردازش شبکه ۳۶.۶ تریلیون دلاری در سال ۲۰۲۳، که بیشتر از مجموع Visa و Mastercard است.

با این حال، دارندگان ETF این مشارکت مستقیم در رشد معاملات بیت کوین را از دست می دهند زیرا دارایی های آنها به یک متولی گره خورده است و توسط سهام کاغذی نمایندگی می شود.

این محدودیت ساختار ETF باید برطرف شود، اما چشم‌انداز بلندمدت بیت‌کوین را کاهش نمی‌دهد.

بیت‌کوین هنوز نسبت به بازده سهام از سال تا به امروز عملکرد بهتری دارد

به‌علاوه، بیت‌کوین در بازدهی‌های سالیانه به عملکرد بهتر از سهام سنتی ادامه می‌دهد، با افزایش 34 درصدی در مقایسه با سود 20 درصدی نزدک.


پیش‌بینی قیمت [BTC] بیت‌کوین 2024-25 را بخوانید


در حالی که اخیراً این شکاف کاهش یافته است، بهبود مستمر در بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد که دستاوردهای آینده بیت کوین می تواند قابل توجه باشد، به خصوص اگر محرک های صعودی بیشتری ظاهر شوند.

با وجود سال نسبتاً آرام، افزایش اولیه راه اندازی ETF و پتانسیل برای کاتالیزورهای بیشتر بازار نشان می دهد که قیمت بیت کوین می تواند در آینده نزدیک به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا